17 Kasım 2013 Pazar

 "olmayacak" dediğin aşkı 
iğne deliğinden de olsa geçirip 
ayaklarının altına seren kitap: 

ONU KENDİNE AŞIK ET               



ONU KENDİNE AŞIK ET/ BÖLÜM 6.   
DANIŞANLARIMIN YAŞADIĞI MUCİZELERİNDEN...

TECAVÜZÜN KARANLIK YÜZÜ VE MELEKLER…
Melek Yüzlü Kadına,
O zamanlar 16 yaşındaydım… Sevdiğim erkek tarafından o kış kasabamızın tenha bir yerinde tecavüze uğradım. İkimizin de ailesi kasabada iyi tanınan kişiler olduğu için onu apar topar büyük şehre İstanbul’a yolladılar. Ondan bir de kızım oldu adını Kader koydum… Kızım evlilik dışı dünyaya gelmişti, 2 yaşına gelince kızımı yani herşeyimi aileler alıp benden kopardı. Hayatımı düzeltmek için hala sevdiğim erkeğe mektuplar yazdım, aracılar koydum olmadı… Ses gelmedi İstanbul’dan…
Suçum sadece çok sevmekti, aldığım darbelere rağmen hala aile olmayı çok istemekti. Her gün camileri dolaşırdım, adak adardım, evde geceler boyu dua ederdim. Bu arada zaman geçti, ben geldim 24 yaşıma, kızım da serpildi büyüdü ama hep benden uzaktaydı ara sıra görüyordum onu. Bir gün İstanbul’dan haberi geldi aşkım başkası ile evlenmişti. Ailesinin beğendiği, ona yakıştırdığı, zengin, kültürlü biri imiş… Öyle duydum, bir kez daha yıkıldım.
Güçlenince kızımı da yanına aldı. Ben 30 kilo verdim ve çok da sağlıklı değilim diye kızımı ara sıra bana gösterdiler, hep yanında olamıyordum. Şimdi O yeni kuracağı ailesine kızımı da katmak istedi. Allah’tan kızım orada huysuzlandı da yine bizimkilerin yanına geri geldi… Hayatı çok sorguladım, bunları haketmemiştim, yüzüm nerede gülecekti… 35 yaşıma geldiğim zaman bu Melekler konusu ile ilgilenmeye başladım. Çaresizdim ve Allah’a sığınmasam, dualar olmasa zaten ayakta kalamazdım. Evde melek köşemi kurup sizin kitaptaki çalışmaları yapmaya başladıktan sonra ilk zamanlar büyük bir gelişme olmasa da içimde bir huzur oluyordu. Hatta bu kitabı doğumgününde kızıma da yolladım. Nisan ayıydı, bir gece tuhaf bir rüya gördüm. Rüyamda Azrail’le buluştum bir deniz kenarında, bana “merak etme böylesi hayırlı” dedi. Sonra bana göğü işaret etti ve ışık olup gitti. Uyandığımda yatakta küt küt kalbim çarpıyordu. Bu rüya kesin bir mesaj için bana gösterilmişti ama iç yüzü neydi…
Bu rüyadan 10 gün sonra hayatta tek sevdiğim erkeğin, bana tecavüz etse de beklediğim erkeğin ölüm haberi geldi… O yaptığı evlilik de yarım kalmış oldu… Bu olayı duyduğum gece o tecavüz olayının yaşandığı mekana gittim. Orada saatlerce ağladım, bir ara içim geçmiş… Uyandığımda orada bir kuş tüyü elbiseme ilişmiş şekilde doğruldum. Bu Meleklerimin bana “güvendesin, herşey güzel olacak” işaretiydi bana göre.
Ertesi gün kızım aradı… Beni sık aramaz, sanki olanlar benim suçummuş gibi bir tavrı oldu bana ilk doğduğu günden bu yana… Benimle çok sıcak konuştu, Melekler ve Dünyanın Kurtuluşu kitabınızdaki altını çizip çalıştığı bölümleri anlattı, hatta bana Melekli bir biblo almış, ondan da söz etti. Bir hafta sonra buluştuk, uzunca sohbet ettik. O günden sonra, babası da ölünce birbirimize tutunmaya karar verdik. Benim kızım bana göre aşk bebeği, kimilerine göre tecavüz bebeği… Onu sevdiğim günden beri yaşadıklarım hep roman gibi, şimdi bu romanın sonunu sizinle ve Meleklerle yazıyorum. Sıra dışı bir yaşam bana uygun görülmüş, takdir böyle imiş… İsyan etmiyorum, aşka da kendimi kapatmamayı sizden öğrendim. Kitabınızdaki çalışmalar bana çok iyi geldi. Kızımın bir arkadaşı zaten sizin danışanınız, yakında biz de geliyoruz seansa, sevgiler…
Sevda Sibel Taşova
                                                 TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL 
                     "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, 
     KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:                                 facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.