27 Haziran 2014 Cuma

DANIŞAN VE OKURLARDAN GELEN MAIL'LER...


ALDATILMAK ALDATMAK
Tuğçe Hanım;
Size geldiğim ilk seansta ağlamaktan gözlerim şişmiş haldeydi… Çok mutsuz ve umutsuzdum. Eşimin uzun zamandır başka bir bayan ile ilişkisi vardı. Bu konuyu yaşamıma neden çektiğimi bilmiyordum. Tek istediğim eşimi geri kazanmaktı. İki çocuğum vardı ve hayattaki en büyük değerim bana göre herşeye rağmen ailem ve eşimdi.
Yaptığınız çalışmalardan en çok geçmiş yaşam şifası ilgimi çekiyordu… Hiç inanmayarak geldim başta, çaresiz olduğum için, sizin twitter yazılarınızda “sorunların geçmiş kaynaklı” olduğunu öğrendiğim için denemeye karar verdim. İlk üç seansta sizinle yol alamadık değişim gerçekleşmiyordu. Son seansa geldiğimde gözlerimin içine bakıp “bir sırrın var ve bununla yüzleşmezsen sorununu aşamayız” dediğinizi şu an gibi hatırlarım. O an ağlamaya başladım ve siz de aslında herşeyi bilir gibi yüzüme baktınız utanmıştım… Makyajım tamamen akmıştı ve regresyon için zaman gelmişti. O gün sonunda size yıllar önce kuzeni ile eşimi aldattığımı itiraf edebilmiştim. Regresyon anılarımda da zaten Ortaçağ’da yaşayan, erkeklere değer vermeyen ve aldatan bir kadın savaşçı olduğumu görmüştüm. O an beni “karma borcu” yani spiritüel bedel ödeme durumumla tanıştırdınız. O çalışmamız epey uzun sürdü; o gün neyi neden çektiğimi, kendimi affetmem gerektiğini, aldatılmayı hakettiğime inandığımı kavradım. Değişmeye karar verdim.
O günün üzerinden 3 ay geçtikten sonra eşim metresinden ayrıldı, kadın ilk günler bizi rahatsız etti ama sonra vazgeçti. Eşimle ilk zamanlar dost gibiydik sonra eski cinsel yaşamımızı da yakaladık. Bugün çocuklarımla eşimle mutluyum. Büyük hatalar yaptım biliyorum ama herşeye sünger çektim. Gerekli yaşam derslerimi aldım, sayenizde. Size ve Meleklere minnettarım.

Selda San

KISMETİM AÇILDI…
Tuğçeciğim;
Seninle zamanında aynı üniversitede okuduk, o zamanlar da çok iyi Tarot bakar ve yorumlardın. Hatta bir İngiliz Edebiyatı dersimizde William Blake’i tanıyorduk ve kendisi de Melekler ve Tarot ile ilgili bir ustaydı. O konuda da seninle sohbetimiz olmuştu. Seni o zamanlar çok sever ve sırdaş görürdüm, güvenirdim. Senin ne kadar çok peşinde erkek varsa ben de o kadar yalnız ve ilişkilerden korkan birisiydim…
Bana o zamanlar bu kapalılığımın hep enerjilerle ilgili olduğunu söylerdin de inanmazdım. Yıllar sonra seni medya’da takip eder oldum. Hem kendi sunduğun hem de konuk olduğun yayınlarda kısmet, aşk, ritüel tariflerini hep dinledim. Evde bunları uygulamaya karar verdim. Ayrıca iki tane de kitabını aldım.
Ben hangi erkekle tanışsa o erkeği elinden kaçıran, ilişkilerde başarısız, kendine az gelen erkeklere prim veren, korkak ve aşkı uzaklarda gören birisi olarak yaşamıştım 35 yaşıma kadar… Senin önerilerin ilk kez yaparken bana komik ve tuhaf gelmişti itiraf etmem gerekirse… Melekler ve Dünyanın Kurtuluşu kitabındaki aşk bölümünü tekrar tekrar okudum, 21 gün evde çalıştıktan sonra ara sıra kendini gösterip ortadan kaybolan iki erkek arkadaş adayım da tamamen ortadan kayboldu. Bir nevi arınmıştım sanırım. Ardından enerjim yükseldi, her gece uyumadan önce alfa boyutu dediğin anda “ban aşkı seçiyorum, seviyorum, kabul ediyorum” olumlamanı kullandım. Bu arada Dolunay çalışmalarımı da ihmal etmedim.
Aylar sonra Mehmet ile tanıştım, güvenilir, samimi ve anlayışlı biri… İlk günler “bu da gider mi” diye düşündüm. Sonra onun ruh eşim olduğunu çok net gördüm. Beni annesi ile tanıştırdığı gün annesinin evindeki “melek köşesini” gördüm. Nermin Hanım bana “bu köşeyi telefondan seans aldığım Tuğçe Hanım’dan öğrendim!” dediği anda havalara uçtum, bu benim için büyük bir işaretti.
Yakında Nermin Annem, Mehmet ve ben seni ziyarete geleceğiz. Sen yaşamımda rehberim oldun ve beni gerçek aşk ile tanıştırdın. Allah senden de çalışmalarından da razı olsun!

Nilay Özbek

                                 TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL 
                            "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, 
                                          AŞK KOÇLUĞU, MELEK KOÇLUĞU
           KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için: 0535 307 95 28
F                  facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL, twitter.com/tugce_isinsu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.