12 Şubat 2017 Pazar

VE ÖYLE DE OLDU


10 Günlük Olumlama Yolculuğu…

Gün 1
Başımıza gelen her olayın içinde bir yaşam dersi gizli, hiçbir şey boş yere yaşanmaz. Nasıl tepki vereceğimizi ise sadece biz seçeriz. En üzücü olay bile içinde şifa, dönüşüm, fırsat, ışık gizler. O potansiyeli ortaya çıkarmaksa bizim elimizde, sezgilerinize güvenin. İsyan ederseniz ışık kapanır, sevgi enerjisinde kalın bir derdin sizden uzaklaşması için direnç olmamalı, “şükret-al-kabul et-akışa geç”
“Olan her şeyin bizim en yüksek hayrımıza” bu enerji yasasını asla unutmayın, iyi gibi görünen kötü ile bitebilir, çok kötü görünen olaylar bize sabrı öğretir ve aslında gücümüzü bize hatırlatır.
"Yüce Allah’ım ve Sevgili Melekler, lütfen bu konudaki yaşam dersimin ne olduğunu net bir şekilde görmem için bana ışık sağlayın. Olanın içindeki en yüksek hayrı bulabilmem için desteğiniz benimle olsun (Derin bir nefes alın, mor renge odaklanın)
Lütfen konu tamamen çözümlenene kadar bana işaretler gönderin, sevgide kalabilmem ve en doğru adımları atmama yardım edin. Bana ışıktan mesajlar vererek yaşamımda rehberlik edin. Allah'ın izniyle bu olayın en hayırlı şekilde çözümlenmesini sağlayın lütfen Melekler. Teşekkür ederim."
OLUMLAMA: OLAN HER ŞEY BENİM EN YÜKSEK HAYRIMA, BEN AKIŞA GÜVENİYORUM.

Gün 2
Bereket, hepimizin doğuştan hakkı, kaynak sınırsız yeter ki almaya açık olun. Onu kazanmaya ihtiyacımız yok, aşırı çaba zaten korku enerjisidir. Bereketi almak için derin bir nefes alın, güven enerjisinde kalın ve "Yüce Allah’ım, sevgili Melekler, bereket-iş-para-kariyer ile alakalı şu dileğimi ......(yüreğinizdeki her neyse onu söyleyin, imgeleyin, tekrar tekrar canlandırın, enerjiyi hissedin)................ gerçekten çok istiyorum, niyete giriyorum. Allah vermeyeceğini istetmez, bunu da biliyorum. Lütfen bana yüreğimdekini kolaylıkla gerçekleştirecek şekilde gerekli enerjiyi, fırsatları, doğru yol mesajlarını ve bütün diğer olanakları........ (neye ihtiyacınız varsa ekleyin; enerji, destek, inanç, insanlar, aracılar) ........sağlayın.
Ben Allah'ın sevgili kuluyum, aldıkça daha çok vereceğim, bunu hak ettiğimi biliyorum. Teşekkür ederim!" deyin ve sonra da güzel bir nefesle, altın rengin o güzel ihtişam enerjisine odaklanarak "Allah'ım, izninle bu güzel dileğimi senin elçin Meleklerine bırakıyorum." diyerek yüreğinizdekini inanç ve odaklanma ile, saf sevgi enerjisi ile teslim edin. Sonra da konuyu gerçekten BIRAKIN. “Oldu olmadı” diye düşünmeden, şimdi akışa geçin, zaman koymayın, nasıllar sizi ilgilendirmez, sonucu görün. Dileğinizin en doğru zamanda en doğru şekilde geleceğine inanın, ilahi plan sizinle…
Dileğiniz olduğunda gülümseyin, teşekkür edin ve yüreğinizi başkalarına da açın verin “vermek daha çok almaktır”, paylaşın, bağış yapın, hediye edin…
OLUMLAMA: BOLLUK VE BEREKET BENİM DOĞUŞTAN HAKKIM. BEN ALLAH’IN SEVGİLİ KULUYUM VE HERŞEYİN GÜZELİ BENİMLE.

Gün 3
Günlük yaşamın içinde bazen “mucizeleri” unutuyoruz oysa ki yaşamın kendisi bir şans ve mucize. Melekler sizin özgür iradenize karışamaz, bir mucizeyi isteyip de iptal ettiğinizde onlar da bu enerjide size saygı duyar. Bir mucizeye gerçekten ihtiyacınız varsa, bunu isteyin-imgeleyin-unutun; herkesin ve her şeyin en yüksek hayrına olan armağanlar, karşılaşmalar, tesadüf sandığınız kesişmeler Allah’ın gücü ve O’nun izni ile Meleklerin ışığıdır. Dünyada ünlü, başarılı, şanslı, bereketli ya da sıra dışı olarak gördüğünüz çoğu kişi “inanmıştır” mucize sadece onlara inananlara gelir.
Herkes bir mucize isteyebilir ama bunun geleceğine inanmıyorsa, kendini buna layık görmüyorsa siparişi iptal etmiş gibi olur. İsteğinizi dualar ve bilinçaltı inanç yasaları ile destekleyin. Gerekirse bunu yazın hatta resmini yapın, en sevdiğiniz kitabın arasına koyun onu orada unutun. En doğru zamanda kapılar açılacaktır. İmkansız diye bir şey Allah katında yoktur çünkü O “OL DER VE OLUR”
OLUMLAMA: MUCİZELER BENİMLE. ATTIĞIM HER ADIM BİR MUCİZE. YAŞAMIM BÜYÜK VE KÜÇÜK MUCİZELERLE DOLU. BEN MUCİZELERİN BENİ BULACAĞINA EMİNİM.

Gün 4
Düşüncelerinizi temiz tutun. Niyetiniz de hep net olsun. Karışık düşünceler ile enerjileri harekete geçiremezsiniz. Beyninizde sağlıklı ve olumlu düşüncelere yer verin. Sizi telaşlı, stresli, acele ettiren, moralinizi bozan, kısacası kötü, negatif düşünceleri geldiği gibi gönderin, iptal edin. Düşüncelerinizi kontrol edebilirsiniz. Sıkça tekrarlanan çalışmalar bir süre sonra kaydedilir ve sizi dönüştürür.
Sizi olumsuz kod’layan kimseyle görüşmek bir arada bulunmak zorunda değilsiniz. Kendinize siz ne kadar iyi davranırsanız, enerjiler dünyası da size o kadar güzel geri dönüşlerle gelecek. Önce “ben” demek bencillik değildir, siz iyi olursanız insanlara da verici olabilirsiniz. Sevgi’de kalın, daha çok “hayır” deyin, ertelemeyin atağa geçin, istemediklerinizi “yapmamak” size büyük kapılar açacak.
Işık ve yol içinizde, ilk hissettiğiniz doğru ve hayırlı. İç sesiniz sezgi yolu ile sizi daima uyarır onu daha sık dinleyin. Bir süre sonra siz dönüştükçe olumsuz kişi ve gelişmeler kendiliğinden sizi terk edecek ve siz daha çok ışıkta kalacaksınız.
OLUMLAMA: BEN NETİM. SEÇİMLERİM BENİ DAİMA YUKARIYA TAŞIYOR. ÇOK ŞANSLIYIM; ETRAFIM FIRSAT VE OLUMLU ENERJİLERLE ÇEVRİLİ.
Gün 5
Gazeteler, şarkılar, kuş tüyleri, iç ses, duru biliş, bebek sesleri ve daha pek çok yerde her an melek mesajları bizimle. Melekler bize karışmaz, onlar saf sevgi varlıkları Allah’ın izni ile size bir mesaj vermek, sizi bir tehlikeden korumak, size yardım etmek için hazır olduklarında mutlaka bir mesaj alırsınız ya da bir ışık çakması sizi bulur. İnanın ve işaretleri takip edin, iç sesinize güvenin “ego sizi durdurmak istese de” yola devam edin, inandıkça gelişecek geliştikçe daha çok işaret alacaksınız.
Kader planında olan deneyimler mutlaka yaşanır, Melekler buna engel olmaz ama değişim yaşayabileceğiniz konularda kapı açıktır. Melek olumlamalarınızı dingin mutlu anlarda tekrar edin, uyku öncesi uyandığınız an daha çok yapabilirsiniz. Bir Melek mesajı geldikten sonra neler değişiyor yaşamınızda, takip edin ve bunu bulun.
OLUMLAMA: HER AN MELEK MESAJLARINI ALIYORUM; YAŞAMIM DÖNÜŞÜYOR.

Gün 6
Bazen bir şeyi çok isteriz ama hemen ardından da enerjisini bozarız; “ya olmazsa, nasıl olacak ki” diyerek… Bir şeyi gerçekten ve çok temiz bir kalp ile dilerseniz, o dilek her şeyin herkesin bütünün hayrına ise gerçekleşebilir. Bunun olması için isteyin ve unutun. Üzerine ne kadar çok düşünürseniz, enerji o kadar bozulur. Bazen “çok” istediklerimiz olmaz ama “az” istediklerimiz olur. Bunun sebebi az istenilende korku enerji yer almamasıdır.
Sonuca odaklanmayı seçin. Hangi yol ile gerçekleşeceğine değil… Allah’ın gücü sınırsızdır, Melekler de Allah izin verirse size yolu açar. Zaman koymayın ilahi akışa güvenin siz ve hepimiz kusursuz bir planın parçalarıyız. Sadece sonucu sık sık imgeleyin, olmuş halinde tam olarak nasıl hissedecekseniz bunu tekrar tekrar kendinize olmuş gibi yaşatın.
OLUMLAMA: BU KONUYU SEVGİYLE BIRAKIYORUM, HAYRIMA OLAN BENİ BULUR, ALLAH EN DOĞRUSUNU BİLİR, MELEKLER YOLUMU AYDINLATIR.

Gün 7
Uyku çok özel bir zaman dilimidir; sırlarla dolu, belki daha saf enerjilere yaklaştığımız, arındığımız, şifalandığımız, rüya ile rehberlik aldığımız… Bu gece ve istediğiniz her gece uyku öncesi uykunuzda şifalanmaya niyet edin. Bırakın ilahi ışık size aksın tüm bedeninizi ve ruhunuzu aydınlatsın, şifa ve ışık olsun. Uyku öncesi büyük bilge bilinçaltınıza bir soru sorun çok kısa süre içinde size bunun cevabını yaşamınızın içinde sunacak. Unutmayın; her şeyi bilerek doğduk sonra unuttuk şimdi yeniden hatırlama yolundayız.
“Sevgi Melekler, lütfen gece boyunca benimle olun ve o güçlü şifa ışığınızla bedenimde şifalanması gereken her şeyi şifalandırın. Lütfen sabah uyandığımda dipdiri ve zinde uyanayım ve gereken rehberliği almış olayım, yarinim gün boyu enerji dolu, mesajlarla ve dönüşmüş geçsin. Teşekkür ederim.”
OLUMLAMA: BU GECE VE HER GECE UYKUMDA ŞİFALANIYORUM. UYKUM BOYUNCA EN GÜZEL VE ARINDIRICI, DÖNÜŞTÜRÜCÜ ENERJİLER BENİMLE.

Gün 8
ZAMAN İNSAN YAPIMIDIR, insan icat etmiştir, yaşamı kolaylaştırmak için, bu dünya boyutunda hayırlı işler için zaman ayırın. Boş ve gereksiz konulara odaklanmak sizi enerji olarak kirletir. Zamana yani kendinize ne kadar değer verirseniz o kadar yaşam kaliteniz yükselir, yeni kapılar size açılır.
Zaman en değerli hazineniz, onu iyi kullanın. Zamanı satın alamazsınız; geçmişi düşünmekse kayıptır ve bazen geleceği düşünmek de öyle: an’da kalın. Vaktiniz dolduğunda bir dakika bile alamayacaksınız, milyonlarınız olsa da, Allah hepimizin gideceği zamanı biliyor… Zamanınızı bilinçli, her anın değerinin farkında olarak ve teşekkür ile, şükür ile geçirin. Sevdiklerinizle bir aradayken sevginin, o anın mutluluğunu yaşayın. Hayatınızın kontrolünü elinize alın; başkaları için zamanınızı yok etmeyin.
OLUMLAMA: ZAMANIM ÇOK DEĞERLİ. HERŞEY İÇİN YETERİNCE ZAMANIM VAR. ZAMAN BANA GÜZELLİKLER SUNUYOR.

Gün 9
Rüya rehberliğine inanın. İstihare çalışması ile yaşamım boyunca sayısız mucizeler, rehberlikler yaşadım. İstihare çalışması ile ilgili tüm detayları Mucizeleri Çağırmak kitabımda bulabilirsiniz. İstihare elbette ki rüya değil salt olarak, Allah’ın huzuruna çıkmak… Rüya konusuna gelince; mesaj almak, hayırlısını keşfetmek, kontrollü görülen rüyalar deneyimini yaşamak, sevdiğiniz kişi ile telepatik bağ kurmak, yakın gelecekte gelişecek bir olayla ilgili işaret almak mümkün olabiliyor. Kimilerine göre zaten gün içinde uykudayız, uyurken uyanıyoruz.
Herkes rüya görür sadece bazen hatırlamaz. Rüyalarımız bazen de Meleklerimizin bize rehberlik etmeleri için muhteşem bir şanstır. Rüyalarınızı hatırlamak için başucunuza bir rüya günlüğü ve özel rüya kalemi koyun ve "Meleklerim, bu gece lütfen rüyalarımı hatırlamama ve mesajı bilmeme yardım edin." deyin. Sabah rüyanızı yazarken anlamını iç biliş ile yakaladığınızı fark edeceksiniz.
İyi geceler, ışık dolu rüyalar olsun ve ÖYLE DE OLDU.
OLUMLAMA: RÜYALARIM BENİM REHBERİMDİR, İHTİYACIM OLAN BİLGİ BANA RÜYAMDA GELİR.

Gün 10
Bu gece AFFETMENİN HAFİFLİĞİNE inan. Affetmek özgürlüktür; arınmaktır, yükü atmaktır.
Bizi inciten, üzen, hatta bize haksızlık ettiğini düşündüğümüz herkesi affetmeye niyet edelim ve tüm bu yaşanmışlıklardan, olumsuz duygulardan tamamen özgürleşmeye hazır olalım. Biz buna değeriz. Kendini seven affeder, sevmeyen yükü taşır. Eğer bunu gerçekten yaparsanız, koşulsuz sevgide kalırsınız ve o kişiden size geçen olumsuz eterik kordon bağı da gider. Dönüşünce o tarz sizi yıkan insanlar size artık gelmez. Negatiften arınmak sizin hakkınız. Affetmek istediğiniz herkesi kocaman bir altın ışıklı balona koyun ve derin bir nefes alın:
"Allah'ım, ben tüm bu yüklerden özgürleşmek istiyorum; izninle, Başmelekler ve Kişisel Koruyucu Meleğim, lütfen benim tüm bu insanları ve konuları affetme yolumda bana ışık olun." diyerek nefesinizi sevgiyle verirken balonu da yine sevgiyle ışıkla umutla bırakın. Unutmayın kimse düşman değil, herkes birbirinin oyun arkadaşı. Herkes Dünya’ya öğrenmeye geldi.

OLUMLAMA: HERKESİ AFFETTİM, BEN HAFİF VE MUTLUYUM.


                                       TUĞÇE IŞINSU ile Bireysel
                                    "GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, 
                          AŞK KOÇLUĞU, BEREKET ENERJİSİ, İLİŞKİ ŞİFALANDIRMASI
                               TAROT, KİŞİYE ÖZEL AŞK-BEREKET-ŞANS TILSIMI"  
                                          randevusu için: 0535 307 95 28
                 facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL, twitter.com/tugce_isinsu 
                                          instagram: tugceisinsu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.