21 Mayıs 2013 Salı

Melek Terapisi seanslarımıza katılan, gönül gözü açık ve Meleklerle çalışmayı çok seven

sevgili danışanımız Yelda Hanım'dan geçen gün çok özel ve Meleklerle dolu bir mesaj aldık.

Melekleri seven herkesle bu yazıyı paylaşmak istedik, bu bölüm yeni çıkacak kitabımda da 

yer alacak. Dileriz Melekler sizin de yaşamlarınıza dokunur.

Sevgiler,

TUĞÇE IŞINSU


"Merhaba Tuğçe Hn;

Sizinle çalışmaya başladığımızda aşk acısı yaşıyordum.


Bitmiş bir ilişkim ve benim bir türlü hayata bu yüzden bağlanamama sorunum vardı.


Ayrı olduğumuz dönemde bir gün çok ciddi bir trafik kazası atlattım.


Aracım kullanılamaz haldeydi. Hatta gelen polis ekipleri kazayı benim yaptığımı bilmeden bu
 

araçtan sağ çıkan olmuş mu? diye birbirlerine soruyorlardı. 

Oysaki bende en küçük bir çizik bile olmamıştı. Karşı tarafta ki araçta ise küçük bir çocuğun 


sadece yüzünde birkaç sıyrık vardı.


Kardeşime kazayı haber vermek istedim, yanlışlıkla eski sevgilimi aramışım.

Günlerden sonra ilk kez bu sebeple konuşmaya başlamıştık.


Kaza yerine geldi ve benimle günlerce ilgilendi.


Karakola gittiğimizde tutanaklar düzenlenirken yaşadığım olay tarif edilemezdi.


Bana çarpan aracın sürücüsünün adı MİKAİL idi...


Yanında hafif yaralanan çocuğun babasının adı ise CEBRAİL ...


Bu bir mesaj olmalıydı!.. hiç kimseye bir şey olmadan atlatılan bir kaza ve meleklerim...


Bu kaza nedeniyle mucizevi bir şekilde, ikimiz biraraya geldik, bana sahip çıktı ve eskiden 

bile söylemediği güzel sözleri paylaşmaya başladı...

Ama biliyorum ki meleklerim bana olması gerektiği zamanda en güzel şekilde herşeyi 

getirecekler.


Ben Yaradana, meleklerime ve yeryüzünde yaşayan melek Tuğçe Hn'a sonsuz güveniyorum.


Sevgiyle kalın..."


TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:         facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.