22 Ağustos 2013 Perşembe

MUTLU MELEK OLUMLAMALARI:

Ben artık melek enerjisi ile mutlu olmayı seçiyorum…
Ben herşeyin en iyisine layığım ve meleklerin bana yol göstereceğini biliyorum…
Meleklerin beni sevdiğine eminin, bunu bilmek bana huzur veriyor…
En kötü anımda meleklere teslim olur ve yenilenirim…
Hayat güzel, meleklerle her an koruma altındayım…
İstediğim herşeyi yaşamıma melek enerjisi ile çekebilirim…
Evrenin ve insanlığın hayrı için yol alıyorum…
Bağımlılık ve korkular geride kaldı; Melekler benimle.
Sınırsız gücü yaşamıma davet ettim; Meleklerle herşey benim.
Uyum-mutluluk-sevgi-şifa-bereketi melek enerjisi ile yaşamıma çağırıyorum…
Tüm sınırları geride bıraktım; yaşamım yeniden başladı.

Geceleri uyumadan önce Koruyucu Meleklere, Başmeleklere ve Kişisel Meleğinize selam etmeyi ve teşekkür etmeyi sakın unutmayın. Uyumadan önce, uyandığınız anda evrende yalnız olmadığınızı bilmek sizi mutlu edecek, size güç ve inanç verecek. Yatak odanızdaki melekli figürleri mutlaka sayıca artırın, melek imgeleme tahtası yaratın ve üzerine hedeflerinizi temsil eden resimler koyun. Melek konulu filmler izleyin, şarkılar dinleyin, melek konulu haberleri kesip dosya yapın.
En zor ve çaresiz anlarda gökten üzerinizi Melek ışığının aktığını ve bu parlak ışığın sizi ısıttığını imgeleyin. Allah’ın izni ile “doğru olan zaman ve şartlarda” melekler size sevgi elini uzatır… Doğru akışı bulana kadar ve gerçek sevgi yaşamınıza girene kadar yola devam, birkaç egzersiz yaptınız ve sonuç sizin istediğiniz gibi olmadıysa, isyan etmeyin. Belki de her şeyden vazgeçtiğiniz anda her şey değişecek.
Her gece yatmadan ve uykuya dalmadan önce mutlaka, o günün muhasebesini yapın. Gelişiyor musunuz? Her şey istediğiniz gibi mi? Bugün meleklerle ilgili ne oldu? Mutlaka koruyucu meleğiniz ile müzakere ettiğiniz konular olsun. Kişisel gelişim ve inanç sisteminizin şifalanması için bu çok doğru bir yol olacak…
Melekler sizi asla korkutmak veya yormak istemez, çok düşünceli ve saygılı oldukları için mutlaka sizinle irtibat kurarken sizin için en doğru yolu bulacaklar. Belki de bu yol “rüyalarla” olacak… Güzel ve mesaj dolu bir melek rüyası görmek ve rüyanın içinde onların saf sevgisini hissetmek için uyumadan önce meditasyon yapın, en sevdiğiniz müziği dinleyin, çok yemek yemeyin, kimseye kızmayın, neşeli ve ilham dolu olun.

1.       Günü gözden geçirin.
2.       Hesaplaşın, teşekkür edin.
3.       Rüyada mesaj almak için ricada bulunun.
4.       İnanın.
5.       Mutlu uyuyun.
6.       Alfa boyutunda (uyku ile uyanıklık arası) mutlaka ses-imge-ışık ve detayları takip edin.
7.       Geleceği de imgelemeye çalışın.
8.       Olumsuz bir düşünce gelirse anında meleklerden ricada bulunarak onları iptal edin.
                                                  TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL 
   "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, 
   KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:             facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.