26 Şubat 2014 Çarşamba

gerçek hikayeler, sizin mail'leriniz...

ONU KENDİNE AŞIK ET kitabımdan...

EYÜP SULTAN’DA MUCİZE

CAN SİMİDİM Tuğçem’e…
Hayatım boyunca erkekler için gereksiz fedakarlık yapan, kendini hiç düşünmeyen, aldatılan, hiç gelmeyen erkekleri bekleyen bir kadın oldum… Son sevgilim de yakın bir arkadaşım ile çekip gidince eve kapanmıştım, artık 92 kiloydum ve sadece TV izliyordum. İşimi de kaybetmiştim. Yaşamak benim için anlamını yitirmişti diyebilirim…
Bir gün faturalarımı ödemek için evden çıktığımda caddenin ortasında haykırarak ağlamaya başladım. Herkes bana bakıyordu ama umurumda değildi… Sonra yağmur yağmaya başladı ve gözyaşlarım ile yağmur damlaları birbirine karıştı. Sağanak yağmurdan kurtulmak için ilk gördüğüm kitapevine sığındım. Kitapevinin içine girdiğimde içimdeki dürtü beni spiritüel kitapların olduğu rafa götürdü.
Bu bölüm kitapevinde üst kattaydı ve görevliler ortalıkta yoktu. Bir anda cep telefonuma bir mesaj geldi; bu toplu gönderilen Kandil mesajlarındandı…  O günün Kandil olduğunu unutacak kadar hayatı boşlamıştım. Kendime acıyordum kendimden utanıyordum… Kandil mesajı “melekler artık seninle olsun” cümlesi ile bitiyordu. Bu mesajı okuduktan sonra tam o anda, bir ışık çakması oldu; beyaz bir ışık üzerime düştü… Hemen ardından raftaki MELEKLER VE DÜNYANIN KURTULUŞU isimli kitabı gördüm ve bunu bir işaret olarak algıladım. Kitabı aldım, yazarı Tuğçe Işınsu idi… Sizi tanımıyordum.
Kitapla eve geldim. Tüm ışıkları kapattım, bir mum ışığı eşliğinde kitabı okumaya başladım… 3 günde kitabı bitirdim. Kitap bitince internetten youtube üzerinden Tuğçe Işınsu videoları izledim, facebook ve twitter hesaplarım yoktu, sadece sizi takip edebilmek için, meleklere yakın olabilmek için hesap açtım. Evime bir melek köşesi yaptım, sizden öğrendiğim gibi geçmiş aşklarımla aramdaki yanlış bağları kestim, kitabınızdaki aşkla ilgili bölümü tekrar tekrar okudum ve gerekli çalışmaları gecelerce yaptım. Bu arada bu kitap ve çalışmalar, enerjiler beni kısmen hayata döndürmüştü. 5 kilo vermiştim ama hala yalnızdım hem de çok…
Meleklerle irtibatımın arttığını net görebiliyordum günler geçtikçe; tüyler, tekrar eden melek sayım 99, bebeklerden gelen mesajlar veya TV’de bir anda mesaj içerdiğini gördüğüm bir dizi sahnesi… Tüm bunların sonunda önemli birşeyler olacağını artık içten içe hissetmeye başlamıştım. Bir gece rüyamda sizi gördüm aslında tüm gün sizi düşündüğüm ve kitabınızla haşır neşir olduğum için ilk zamanlar bu rüyayı bilinçaltı rüyası olarak yordum. Rüyamda bana Eyüp Sultan’a git dediniz… Birkaç gün sonra niyet ettim ve “gitmem lazım” diye geçirdim içimden, Cuma sabahı oradaydım. Cami’ye geldiğimde tuhaf bir heyecan vardı içimde, küt küt kalbim çarpıyordu. Duamın ardından, avludaki ağacın dibinde tam dilek tutacaktım ki yanıma bir adam geldi. Dertli bir görüntüsü vardı. Dua etti iç geçirdi. Biraz durdu oralarda… Tuhaf bir yakınlık ve çekim hissettim adama. Sonra ikimizde çıktık ayrı ayrı camiden. Camiden sonra yürüyordum ki bir anda aynı adam otoparktan aniden çıktı ve tam önüme geldi caddede. Bakıştık ve kısaca selam verdim. Camdan başını çıkardı “sizi gideceğiniz yere götürmek istiyorum” dedi… Ona güveniyordum, arabaya bindim. Yolda yıllar önce eşini kaybettiğini, ardından iflaslar yaşadığını, geçen hafta da kızkardeşinin ölümü ile yaşamda son darbeyi de aldığını bana anlattı. Tam o bunları anlatırken radyoda çalan şarkı dikkatimi çekti: Alişan- Melekler İmza Topluyor!
O günden sonra sık sık görüştük… Önce arkadaş olduk, sonra aşık… Birlikte iş kurduk, sırt sırta verdik yaşama tutunduk. Ruh ikizimin O olduğunu çok iyi biliyorum artık, geri kalan hayatımı onunla geçireceğim. Bir de köpek aldık adı Melek… Sizi çok seviyorum Tuğçe Hanım, o gece siz bana rüyamda çıkış yolumu gösterdiniz. Allah’a hamd olsun, Allah sizden razı olsun.
Saime Yıldız

                                         TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL 
                     "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, 
     KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:                                 facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.