20 Ocak 2014 Pazartesi

Terk edilme…
Aşkın yükünü taşıyamamak… Hiç böyle bir şey duydunuz mu? Aşk çok gerçek, çok uçucu, tutkulu bazen bu boyutun üstünde bir duygudur. Aşkın yükünü taşıyamayan da bazen ayrılır, terkeder. Kadın genelde zor terkeder ama duygular bittiyse kolay kolay geri dönmez. Erkek ise yanılsama yaşayabilir ve gerçekten istemediği halde korku-özgüven eksikliği-cinsel değişim isteği-kafa karışıklığı-baskı ve benzer nedenlerle ayrılabilir. Birkaç kez sizi terkedip geri dönen erkek aslında bunu yaşam tarzı edinmiştir ve büyük ihtimalle tekrar edecektir ki bu durumda asla saygı kalmaz ilişkide. Kadınlar aşk biterse terkeder, erkek ise bazen ne istediğini bilmez… Terkederken açık kapı bırakanlar, elde tutmak amacıyla “ya geri dönersem” diye herşeyi tam bitirmeyenler, terk edip arkadaşça ara sıra mesaj atanlar, terkedip en yakın arkadaşınıza meyil eden kendini kandıranlar, terkedip aşklar ve aşklar yaşayıp çok uzun süre sonra geri dönenler… Çok çeşitli vakalar var. Bazen de gidemeyen aşık, duyguları bittiği için kendini terkettirir. Son dönemde ayrılıp “adı olmayan” bir ilişki türü içinde kendini rahat ettirmeye çalışan erkek tipleri de çok…
Terkedilme Korkusu ile ilgili Kodlar…
1.       Ya giderse…
2.       Çok mutluyum, ben buna layık mıyım? Ya değişirse…
3.       Daha önce gitmişti ya yine yaparsa…
4.       Daha önce başkasını terketmiş bu, güvenmiyorum.
5.       Babam annemi terketmişti, ben de mi terkedileceğim…
6.       Benden sıkılıyor mu acaba…
7.       Terketmesin diye çaba sarfetmeliyim!
8.       Terketse de onunla göşürüm, ben onsuz yapamam.
9.       İlk ben terkediyim, terkedilmeye dayanamam…
10.   Ne isterse yapmam lazım, ya giderse…
Korku; kaybetmenin başlangıcıdır. Terkedilen, ilk önce kendi içine dönüp bu durumu neden kendine çektiğini bulmalı. Sorunların gerçekte sadece ve sadece kendinizden kaynaklandığını kavrayamazsanız yaşamınızı ve dolayısıyla aşk durumunuzu da değiştiremezsiniz.
Terkedilme korkusuna karşı OLUMLAMALAR:
1.       Ben güvendeyim, aşk hayatım güvende.
2.       Seviyor ve seviliyorum.
3.       Aşkıma bağlıyım, ben onunla mutluyum.
4.       Aşk hayatımda olumlu olanı seçiyorum, mutluluğu çağırıyorum.
5.       Aşkı güven ve huzur içinde istiyorum.
6.       Aşkın bana getirdiği herşeyi kabule geçiyorum, güvendeyim, ben her sorunu çözerim.
7.       Olumlu düşünmek ve sevmek, karşımdakini de mutlu eder, bana bağlar.
8.       Herkesin aşkı kendine, hep doğru etkilere açığım.
9.       Aşkta mutluyum, aşkımla mutluyum, birbirimizi seviyoruz.
10.   Bir bir’iz. Birlikteyiz.

                                          TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL 
                     "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, 
     KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:                                 facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.