20 Eylül 2013 Cuma

SPİRİTÜEL BİR YOLCULUĞA HAZIR MISINIZ...

Yazın sonuydu Tuana ile güzel bir sabah deniz kıyısında meditasyon yapmak için buluştuk...
İlk tanışma ve çalışmalarımıza daha yeni başlarken hemen bir meditasyon beklemiyordu...
Karşımda yaşamına sahip çıkan, değişmeye niyetli, duygusal ve derinlikli genç bir kadın vardı...
O gün sahilde nefes'imizi kontrol ettik ve ilk defa Başmelek meditasyonu ve melek uyumlanması çalıştık...
Tuana ilk başta ona sorular sormamı bekliyordu, ben ise önce enerjilerle başlayalım ve sonra doğal
akışta herşeyi yakalarız diye düşünerek yola çıkmıştım...
Çalışmamızın ilk bölümü 1.5 saatin sonunda bittiğinde, Tuana'nın gözleri mutluluktan dolmuştu..
Melek sözcüğünün bile geçtiği yerde insan kendini tutamıyor, duygu katsayısı yükseliyor ve bu saf
Allah'a yakın enerji karşısında hayatı hep ve daima yaşanmaya değer olduğunu anlıyor...

O gün uyumadan önce Tuana ile mesajlaştık ne de olsa bu çalışma ile birbirimize "aynalık" ediyorduk, bu çalışmada danışan-danışman ilişkisinin yanı sıra ruhlar arası irtibatta vardı artık... İki gün sonra Tuana ile telepati çalışmak ve sezgilerimizi geliştirmek adına büyük ve popüler bir avm'de buluştuk. Tuana önce kalabalıkta nasıl konsantre olacağı hakkında şüphe duysa da "herşeyi içine sor" dediğimde ne demek istediğimi bilen bakışlarla başını salladı. O gün cafe'de, merdivenlerde, girişte ve otoparkta "akıl okuduk" ve herkese sevgi gönderdik. İçe dönmeye ve iç dünyasında çıkacağı o çok özel yolculuğa hazırlanan Tuana gün geçtikçe hem daha meraklı, heyecanlı oluyor hem de büyük geçmiş yaşam şifası "regresyon" gecemiz için enerji topluyordu.

Topraklama ve evde kaya tuzu ile arınma, mumlarla meditasyon, melek günlüğü ile anı toplama, okyanus sesleri ile gece uyumadan önce "alfa boyutu" çalışmalarını aksatmayan Tuana artık geceleri yatmadan önce benim yarın sabah veya ertesi gün yaşayacaklarımla ilgili de bana sezgilerini sunuyordu. Hatta kitaplarımı okuyarak kendi yaratıcı yanını da kullanıp kendi ritüel ve tılsımlarını bile geliştirmeye başlamıştı...

Tuana ile o gece benim çok sevdiğim bir arkadaşımızın şehre yakın çiftliğine gittik. İkimiz de az konuşuyorduk ama ruhlarımız çok net ve derin irtibattaydı. Çok az birşeyler atıştırdık, havadan sudan evdeki diğer dostlar ve kedilerle zaman geçirdik. Tam gece yarısı olduğu anda Tuana ile bakıştık; ikimiz de kafamızı salladık. "Tamamdır" dedik. Evin sadece özel enerji çalışmalarında kullanılan odasına geçtik, benim yarattığım Mor Yıldız'ın önünde Tuana nefes çalışmasına başladı. hazır olduğu anda birlikte el ele vererek güçlü enerjilerle "şifaya" kapımızı açtık...

Geçmiş hayatlar, doğduğu andan itibaren "ortak bilgi havuzu" kolektif bilinçten nasibine düşenler, atalarından gelen enerji mirası ve bilinç dışı... Tuana bir Akrep burcu kadını olarak su gibi enerjisi ile akıyordu çalışma anında, sanki bu çalışmayı bir yerlerden biliyor gibiydi. O gece sabah 2'de çalışma bitti. Tuana bilinç dışındaki diğer Tuana ile tanıştı ve onu "kabule geçti", Başmeleklerden Allah'ın izni ile o gece yardım istendi. O gece ışık çalışmamız anında Tuana küçüklüğünü gördü kucakladı ve kalbine aldı. O gecenin sonunda kendisi için verdiğim 21 Günlük Çalışma Planına şöyle bir baktı ve içi huzurla doldu.

Ertesi sabah ben çekime gidiyordum, Tuana bana bir mesaj attı, üzerinden yük gitmişti, rahat ve huzurluydu, sorun olarak gördüklerini sevgiyle göndermeye hazırdı. 21 günün sonunda danışan-danışman olarak son dost olarak yedinci buluşmamızdı. Bir ormandaydık. "benim için bir kart çek" demesine fırsat vermedim, 18 yıllık Tarot kartlarımı ona uzattım. Tuana 2 kart çekti, biri AY kart idi ve bu benim içindi, benim yakında yaşayacağım derin ve sıra dışı konuları simgeliyordu. Diğer kartı kendine çekti bu da AŞIKLAR kartı idi... Onun kartının yorumu netti, güldük ve sevindik. O gün son olarak ona özel çalıştığım Bereket Kristalini hediye ettim. Bu mükemmel spiritüel yolculukta ikimizde yaşamın değerini bir kez daha anlamıştık. Şükürde kalmak, yaratıcı düşünmek, azimli olmak, inanmak çok önemliydi. 

Ormandan çıkıyorduk. Araba bizi almaya gelmişti, plaka benim kişisel melek sayım olan 28 rakamlarına sahipti ve arabanın yanından o anda küçük bir kız geçiyordu, annesi bir anda onu çağırdı. "Melek'cim hadi gidiyoruz!"
SEVGİ VE IŞIKLA
                                           TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL 
               "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, 
   KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:                                        facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.