11 Şubat 2020 Salı

HİÇ'LİKTEN GELEN GÜÇ tüm listelerde 1.


Yeni kitabım HİÇ'LİKTEN GELEN GÜÇ, Türkiye'nin ilk tılsımlı kitabı.
Tam 8 tılsımı, 24 bölümü, parayı çeken förmülleri, güçlü olmayı aktaran yolları, lider olmayı anlatan sırları, hızlı etki eden ritüelleri, his yüklemesi mucizesi ve gizemleri ile 2020'nin kitabı. TÜM LİSTELERDE 1.YİZ VE EN ÇOK SATANIZ!

KENDİ ZİRVENE ÇIKMAYA HAZIR OL.
VE UNUTMA, GÜCÜNÜ SANA EN BÜYÜK DARBEYİ İNDİREN OLAYDAN ALACAKSIN.

Her sabah sekizde işbaşı yaparım. Belki ilk seans tecavüze uğramış bir kızdır, diğer seans bir taciz mağduru olabilir, güç içinde belki ölümden dönmüş biri gelir belki ondan sonra ölümü bekleyen başka biri, sefalet çekenler, kronik yalnızlar, gizemli durumlar, korkular, maddi çöküşler… Derdi olmayan acılar, sıra dışı hikayeler, “bu da mı oluyor bu hayatta” deyip günlerce etkisinden çıkamayacağınız tarzda konular, benim günlük yaşamımın bir parçasıdır. Ben kendi hayatımda büyük çöküşler, dertler ve acılar yaşadıktan sonra “bu kadar acının bir anlamı olmalı” diyerek bu işe başladım. Acıları üst üste koyup kendi zirveme çıktım. 10 yıldır da bilgi ve deneyimlerimi insanlarla paylaşıyorum. İnsanları, bu alanda aldığın bir eğitimle ne anlayabilir ne de etkileyebilirsin. Bir derdin sahibi sana, sende “anlaşılmak, o enerjiyi sende görmek” için gelir.

Ben sana bu kitapta neyi neden yaşadığını anlatmıyorum sadece, neyi neyle çözeceğinin tam olarak sırlarını aktarıyorum. Seni uzun teorik bilgilerle sıkmıyorum, “bunu yaparsan bir şansın var şimdi” diyorum. Benim gibi hayatı kolejde başlayıp açlığa, sefalete, yalnızlığa sürüklenen bir kızın kapısına gelen büyük mucizelerin, senin de kapını çalabileceğini gösteriyorum. Hayatın içindeki sırları, şifaya açılan kapıları, çözüme götüren formülleri, etkili yolları, dua ve uygulamaları sunuyorum. Ben yaptım oldu, sen de yap Allah sana da verir dilerim ki... Şimdi ben sana bir sır verdim bu kitapta, git senin olan ne varsa geri al bu hayattan. Daha fazlasını da al istersen… Her şeyin, bütünün, herkesin hayrına olsun. Ve öyle de oldu, Amin.


Aç yattığım, faturamı ödeyemediğim, her kapıdan geri çevrildiğim, yapayalnız kaldığım, başkalarının evine sığınmak zorunda kaldığım, soğuktan uyuyamadığım gecelerin, yıkanacak banyosu bile olmayan evin, herkesin beni bırakıp gittiği günlerin şerefine! 10. KİTABIM ARTIK ZİRVEDE, HER YERDE EN ÇOK SATANIZ VE BİRİNCİYİZ.

Bir şeyler olmasını bekleme kendini sevmek için. Tam da olduğun gibi kendini kabul et ve sevmeye başla şimdi. Neysen osun ve olduğun gibi güzelsin. Başarınca, kilo verince, değişince, para kazanınca, bir hedefe varınca kendini sevmek değildir sevmek gerçekte… Şimdi sev, ne kadar kötü veya yıkık ya da yetersiz olursan ol, şimdi sev olduğun gibi.
Ne yaşıyor olursan ol, ardında kendini sevmeme var. O yaşadığın olay, konu, hastalık, ayrılık her neyse sen aslında kendini sevmediğin için oldu. Şifalanman durumu kabul etmen ve ardından kendini sevmenle başlayacak… Destek sensin, destek içinde. Hayatının içindeki sorumlulukları sen alacaksın önce. İçsel gücünü keşfet, içindeki bilge ile tanış ve aslında yapabileceklerinin farkında ol. Kendini “gerçekten sevmek” iyileştirici bir güce sahiptir. Kendini sevmiyorsan yaşam sana bunu, yanlış kişiler, hatalar, kayıplar, çöküşlerle anlatacak… hep dış dünyada bir açıklama arayacak ama zaman kaybedeceksin, ne yaparsan yap olayın kökünde “kendinle ve sevmeyle” ilgili bir kök sorun ortaya çıkacak. Bunu çözüp değişince ise kapılar açılacak. Çoğu insan kendinden saklanıyor kaçıyor, kim olduğunu aslında bilmeden bir ömrü harcıyor. Başkaları için yaşıyor, kimseye hayır diyemiyor, hiç kendi olmuyor… Kendini sevmeyi bencillik bile sananlar var. Kendini sevmek aslında kendini tanımak, anlamak, önemli detayları bilmek, her kimsen o kişi olmayı seçtiğine bile şükretmektir. İyi ve kötü yanlarınla kendini olduğun gibi kabul et, sev. Dünya’da sevgisizlik dışında bir sorun yoktur. Sevgi olmadığı için diğer o bütün sorun gibi gördüğünüz konular oluşur. Doğuştan gelen hakkın senin kendini keşfetmen ve sevmendir. Sevgiden daha büyük iyileştirici güç yoktur. Sevgiyi seç. Yargıları, öfkeyi, yıpratmayı, hırsları bırak ve sevgiyi seç. Başkaları diye bir şey de yoktur; sen varsın zaten herkeste ve her şeyde. Öz’de herkes birdir. Kendin gibi gör herkesi, öyle sev. Kendinden yola çık severken, kendini sevince başlayacak her yerde ve herkesten de sevgiyi görmen, alman…
Özgürleşmeye ihtiyacın var, bazı şeyleri de bırakmaya… İçindeki gücü ve potansiyeli ne kadar fark edersen o kadar çok hayatının her alanında dönüşüm seni bulacak. Geçmişte kalma, olumsuz ne olduysa geçmişte sorumluluğunu sen al. Bu güçtür, bende değiştirecek güç var demektir.
Şu an hayatında ne varsa, şu ana kadar neler olduysa “geçmişten gelen inanç ve düşünceler, kodlar ve kayıtlar” ile ilgili… geçmişi kabul et ama öz içinde iyileştir, teşekkür et ve bırak. Geçmişte olmuş olan her şey gerekliydi ve bunun için oldu. Gerekmeyen hiçbir şey seni bulmaz. Hayatında dönüşümün başladığını “geçmişi” gerçekten bıraktığın an göreceksin. Sır-kök-gerçek geçmişte… Bu geçmiş hem doğum anında çekmiş olduğun kayıtlar, hem karma, hem aile geçmişi hem de bilinçaltında hala yaşayanlar… Geçmiş bir bütündür ve bir eğitmendir fakat ona yerini artık sen çizeceksin. Şu an kimsen ve ne yapıyorsan, bununla geleceği oluşturuyorsun. Şu an o anlamda çok değerli. Düşüncelerinin, inançlarının, kelimelerinin, seçimlerinin sorumluluğunu şimdi al. An’ın içinde şimdi ve tam da şu an’da sırlar gizli.
İçindeki yüksek güce inan. Şüphe ettiğin her şey yanlış. Saf sevgi ile yaşamına kabul ettiklerin sana hizmet edecek.
Kendine sor…
Ben kimim…
Nereye gidiyorum…
Gerçek amacım bu mu…
Bunu gerçekten istiyor muyum…
Burada neyi öğreniyorum…
Amaca giden yolum doğru mu…
Katlanıyor muyum yoksa sevgi ile mi yapıyorum…

HAYATI GERÇEKTEN DEĞİŞTİRMEK
Bu konu tamamen inanç sistemi, düşünce kontrolü ile mümkün.
İçindeki ses ve içindeki kök kayıtlar seni ve yaşamını yönetiyor.
Söylediklerini daha çok dinle, dinlerken sesi aç!
Negatifleri yakala içindeki dünyanda…
Yüzleş; hep yüzleştim sanıyorsun ama öyle değil. Kaçışlar da var, gerçekten yüzleş.
Kontrol sende, kontrol başkalarındaymış gibi davranma kandırmacasından çıkmalısın artık.
TÜM GÜCÜN ELİNDE OLDUĞUNU BİLMEK BİRÇOK İNSANA HEM HEYECAN VERİCİ HEM DE ÇOK KORKUTUCU GELİR! İşte tüm karmaşa ve sorun da budur… İnsanlar ana gücü başka yerde aramayı, kendi içindeki gücü aslında bilmemeyi seçer. Bu durum daha güvenliymiş gibi davranır ve belki de bu şekilde, bir ömrü harcar.
Bilmek ve uygulamak o kadar farklıdır ki… “Sorunumun ne olduğunu biliyorum ama çözemiyorum” bunu yıllardır pek çok kişiden duydum işim gereği… Sorununu o kişiler aslında çözmek istemiyor, isteyemiyor. O sorun yıllardır onunla yaşamış, bir “bırakma” korkusu var. O sorun, sorun bile olsa artık onun bir parçası gibi. Bir şeyin bitişine, gidişine, onu bırakmaya “hazır değil”. . Kendinden saklanıyor, kendini reddediyor. Çözüm de kendisi aslında. Eğer kendinden çok kaçarak, tüm bu enerjiyi uzun süre “içinde” bu kadar biriktirirsen bir gün o enerji seni hem şok ederek, hem çok şaşırtarak, hem yorarak hem de beklemediğin şekilde olumsuz bir yolla yine sende açığa çıkacak. Bedende bir hastalıkla, bir çöküşle, bir dönüm noktası ile… Unutmaya çalışmak çözüm değil kaçış gibi görünen bir “daha çok mıknatıs gibi çekme” durumudur. Yüzleşmek, direnmemek, gereken dersi almak, bu benim gerçeğimdir deyip sorumluluğu almak ise daha sonuca götüren enerji akışı sağlar. ANLAMAK ve AFFETMEK. Zor ama yapılmalı. Yapmış gibi davranmadan, gerçekten yapılmalı.
Eğer bu hayatı gerçekten değiştirmek istiyorsan, kendine şimdi ihtiyacın var.
Ne istiyorsan, bu artık sendeymiş gibi yap ve yaşa. Önce zor, saçma ve komik gelebilir. Sonra gerçek olacak. Hayalle gerçeğin arasında senin sandığın ya da inanmak istediğin kadar zor geçişler olmadığını göreceksin. Ağzından çıkan her söz etki dolu. O sözler yayılıyor ve sonra sana doğru içindeki tüm etkileri çekiyor. Zihnin yasaları ve kuralları var. Bunları öğrenerek yaşamına devam et. Bir kelime ağzından çıkar, enerji ile dağılır, mıknatıs gibi olay ve konuları çeker sonra da sana bir “tecrübe” ile geri gelir. Bilge ruhlar artık günümüzde “neler” dediklerine çok dikkat ediyorlar. Mesela ben seanslarda uzun uzun sorun dinlemem. Biz sorunun kök kaynağını elbette ki merak ediyoruz ama bir yine de en çok çözümün, mutlu sonun peşindeyiz. Seansın değerli dakikalarını bu anlamda soruna ayırmam, çözüme ayırmaya çalışırım. Sorunu bilip çözüme koşmak. Sorunu es geçmemek ama çözümü derin derin yaşamak.
Suçlamak bir hapishanedir. Tüm özgürlüğü bitirir. Annem suçlu, patron suçlu, dünya suçlu, düzen suçlu… Bunlara inandığın sürece “güç sende” olmayacak. Suçlamak başka olumsuz anı ve insanları oyunda tutmaktır. Oldu ama bana bir yaşam dersi sundu ve bana bir şey kattı diyebil artık. Bana olan benle ilgili. Buna inana. Suçlular yok; ben varım. “Bu benim hayatım, olanı kabule geçip yeniden inşa edebilirim” frekansına geç.
Çoğu insan sınırlayıcı kişileri etrafında bulundurur. Oysa ki o kişileri de bilinçaltındaki sınırlardan dolayı yine kendi çekmiştir. Sınırlayıcı kelimeler bile kullanmak blokajı getirir.
Gün içinde en çok hangi kelimeleri kullanıyorsun…
Sana insanlar neler söylüyor…
En çok hangi kelimeler hoşuna gidiyor…
Neyi duyunca çok rahatsız oluyorsun…
Sana kötü söz veya olumsuz kod içeren bir şey söyleyenleri iptal edebilir misin yoksa onlara mecbur gibi mi yaşıyorsun…
Çocukluğunda geçen negatif kelimeleri çok sık düşünüyor musun…
Dedikodu yani karma borcu yaratan konuşmaların içinde misin hep…
Sana güç vermeyen gereksiz diyaloglara ne kadar zaman ayırıyorsun gün içinde…
Hiç inanmadığın şeyleri dinlemek zorunda kalıyor musun…

NEGATİF HİÇBİR ŞEYİ TEKRAR ETME. KES VE AT!
Geçip gitmesine izin ver, senden çıksın sana etki etmeden… Mecbur değilsin o etkiye veya yüke… Şikayet enerjisi içeren senin ve başkalarının yaptığı tüm konuşmalar bloke edicidir. Bunu unutma. Ayıp olmasın diye ben de çok eskiden bazı gereksiz şeyleri dinlerdim. Bu gün işim gereği dinlerim. İş dışında enerjimi çalacak insan veya konuşmalara asla zaman ve enerji ayırmamaya özen gösteriyorum. Başkalarının seni kabul etmesi için yaptığı şeyler, senin kendin olamaman ile sonuçlanıyor. O olumsuz bir konuşmayı sana aktarmak istiyor; böylece rahatlayacak sanıyor. Bunu yaparken seni bloke edecek ama… Hayır diyebilmelisin.
Çok sık tekrar ettiklerin, bazen de fark etmeden ağzından çıkanlar kalıptır. Kalıplar kök inanç ve bilinçaltı ile ilgilidir.

Seans randevusu ve tılsım siparişi için: 
0535 3079528
Bilinçaltı Dönüşümü
Geçmiş Yaşam Şifası
İlişki Şifalandırması
Bereket Çalışması
Çakra Açma
Kişiye özel Spiritüel Enerji Uygulaması
Aşk Şans Bereket Dilek TILSIMLARI
Instagram: tugceisinsu
Twitter: tugce_isinsu
Facebook: Tugceisinsuofficial

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.