26 Haziran 2013 Çarşamba

AŞK, PARA, KARİYER...

Bu yazki programımız da Kanal D İç Yapımlar ile gerçekleştirdiğimiz
"AŞK PARA KARİYER"...

6 senedir metafizik, yaşam koçluğu ve spiritüel konular ile ilgili programlar sunuyorum,
bu programlarda yorum yapıyorum değerli izleyenlerin yaşamları hakkında...

Acılar, merak edilenler, para sorunları, ilişkiye dair hal ve gidişat konuşuluyor
ve değerlendiriliyor, tüm yaptığı programların ortak noktası: SAMİMİYET...

Bir programın en önemli özelliği izleyicinin kendi yaşamı veya sorunları ile ilgili
"programdan tam olarak ne alabildiği..." bana kalırsa...
Bizim programda aslında dertleşiyoruz, paylaşıyoruz, rahatlıyoruz ve en çok
ihtiyacımız olan 2 şeyi hatırlıyoruz: UMUT VE SEVGİ...

AŞK PARA KARİYER, her Çarşamba saat 13'te...
Tatlı mı tatlı bir cafe'den yayını gerçekleştiriyoruz.
Facebook ve Twitter'dan gelen mesajları yorumluyorum,
haftanın konuları da oluyor tabi...
Bu da yayın adresimiz: www.netd.com/cafenetd

AŞK PARA KARİYER/içerik:
1. melek kartları ile dilek tutma
2. isim analizi
3. rüya yorumları
4. aşk para kariyer yorumları
5. ritüel ve enerji çalışmaları
6. şifalı taşlar
7. haftanın gelişen astrolojik olayları

İnternet'ten yayın yapmak çok zevkli... "Aaaa o kanal bizde çekmiyor... Bizde uydu yok!..
Ama ben sadece şu platformda takılıyorum... Kanalı bulamadım ki!..
O saatte evde değilim amaa..." gibi serzenişler hiç olmuyor;
tıklıyorsunuz ekran ve biz açılıyoruz...

Hafta ortası mutluluk, şans, bereket, bilgi almak için biz canlı yayındayız!
SİZİ DE BEKLERİZ...

SEVGİ VE IŞIKLA,
Tuğçe Işınsu
TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:         facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.