20 Haziran 2013 Perşembe

KİŞİSEL KORUYUCU MELEĞİNİZ...

Çok uzun yıllar önce yanlış birisine aşık olmuştum. Reklam filmi setindeydik, ara verilmişti. Bir masada tek başıma oturuyordum herkesten uzakta... Çekimler bitince O'nunla buluşacaktık. Kendisini çok çekici ve etkileyici bulmama rağmen bir türlü içim rahat değildi. O anda Melekler'den bir mesaj gelmesini rica ettim; bu kişi hayırlı mıydı yoksa unutmam mı gerekirdi O'nu... Bir anda ne olduğunu anlamadan masada duran cam bardak devrildi ve içindeki tüm su boşaldı... Bu negatif bir işaretti... Beni uyarmak istiyorlardı aslında... Tabi ki o zamanlar bu kişiye kaptırmış olan ben, bu gerçekle yüzleşmedim. Çok sonraları mesajları ile beni en başta uyardıklarını iyice gördüm. O insanın bana verebileceği zararları ben başta kabullenememiştim ama onlar beni korumak istemişti. Siz de yeni biri ile tanıştıysanız ya da varolan kişi hakkında "hayırlı" mı diye bilgi almak isterseniz mesajları dikkatle izleyin... Koruyucu Meleğiniz sizi duyuyor...
...
Koruyucu Meleğinizle, kişisel yardımcınız ve koruyucunuzla kendi istediğiniz an tanışabilirsiniz. Kendi tarzınız, içten isteğiniz, doğru anda, doğru yerde, gerçekten ihtiyacınız olduğunda. Geceleri yatarken Meleğinizi gözleriniz kapalı imgelemeye başlayarak da sürecin içine girebilirsiniz. Rüyanızda da ilk olarak görüp tanışabilirsiniz. Gün içinde bir aşk mesajı istediğinizde size göndereceği bir işaret ile de küçük küçük anlaşmaya başlayabilirsiniz.
Kişisel Koruyucu Meleğinizin sizi duyduğunu bazen sadece "hisler"le anlarsınız, bazen ondan geldiğini bildiğiniz bir "iç ses" sizi uyarır, bazen de "düşünceler" gelir. Melek mesajı geldiği anda, içiniz huzurla dolar... Melekler karmaşık bir mesaj yollamaz, her mesaj ve destekleri hayrınızadır. İçinizi sıkan, emin olmadığınız hiçbir şeyi yapmayın. İç sesinize değer bazen Melekler...
Melek Enerjisi bir sevgi ve sezgi yoludur, mantıktan çok duygular ile adım atın. Koruyucu Meleğinizden gelecek sevgi mesajı tüm benliğinizi ısıttığı için severek bu mesajın ardından gidersiniz... Koruyucu Meleğiniz ile çıkacağınız bu çok özel yolda, "durugörünüz" güçlenecektir... Sizi günlük yaşamın koşturmacası içinde rahatsız etmek istemezse; rüyanızda da mesajı verebilir.
Bazen yolunuza çıkaracağı minik bir engel ile sizin buluşmaya gecikmenizi bile sağlayabilir, belki de o buluşmadaki kişi size hayırlı gelmeyeceği içindir bu... Yeter ki siz bu mesajları algılayın.
...

Aşık olduğum kişi başkasına gitmiş, beni terk etmişti. "Artık hayat durdu, ben toparlanamam" diyordum, işyerinde işime bile kendimi veremiyordum... Bu kişi ile olabilmek için zamanında kutsal bir mekana 7 kere gidip adak yapmıştım. Ve her bir sefer adak için gittiğimde küçük ince bir kağıda işaret yapmıştım. 7 küçük işaretten oluşan minicik kağdımı bir sabah "artık bu iş bitti, nasılsa O'nu kaybettim" düşüncesi ile işyerindeki masamın altındaki çöpe attım... O gece evde çok ağladım ve Meleğim'den yardım istedim:
"bana bir işaret ver yarın sabah ve ben bu aşk çıkmazında neler olacak anlayayım" dedim dua ettim. Ertesi sabah umutsuzca işe gitmiştim...
Gece çok ağladığım için gözlerim şişti. Gözlerime gülsuyu sıkılmış pamukla kompres yapıyordum, toplantı başlayacaktı ve öyle görünmemem gerekiyordu. Pamukla işim bitince ayağımın dibindeki çöpe uzandım ve şok oldum!
Bir önceki gün adak kağdımı atmıştım çöpe, emindim ama tüm çöp ve içindeki torbası boşaltıldığı halde o adak kağdı sabah yine çöpün içindeki yeni poşedin en üst kısmında yapışmış gibi duruyordu... O an Meleğim'in bana "sakın üzülme bak adak kağdı burada, yani adağın geçerli, barışacaksın O'nunla" demek istediğini anlamıştım... Bu bir Melek Mucizesiydi... 2 ay sonra gerçekten barıştık.
Zamanla sizin de benimkilere ve başkalarınınkine benzer hikayeleriniz olacak. Mutlaka bu güzel gelişmeleri “melek günlüğünüze” not alın. Gelişiminizi bu şekilde çok daha net takip edebilirsiniz. Evinizde kuracağınız “melek köşenizde” bulundurabilirsiniz günlüğünüzü… Siz onlardan istedikçe ve onlara inandıkça çok daha güzel anılar biriktireceksiniz onlara dair… Gün gelecek tüm yaşamın içinde olduklarını ve sizi daima sevdiklerini bileceksiniz…
Benim tüm hesap, kimlik, kayıt, üyelik kaydı gibi detaylarımda “28” sayısı vardır, ne zaman 28 görsem meleklerin beni selamladığını bilirim. 19 yaşında başladım bu sayıyı her önemli dönüm noktamda görmeye ve hep devam etti ışık tutmaya yaşamımda… Ne zaman dara düşsem gözlerim o mekanda veya anda 28 sayısını arar. Meleklerden ani bir şekilde destek istediğim anlarda saate gözüm ilişir ve yine 28’i görürüm. Çok özel bir deneyim yaşayacağım zaman beni götürecek taksinin plakası mutlaka 28’lidir…
Medyumik güçler, psişik konulara olan ilgi, parapsikolojik araçlar, duru-biliş, trans yeteneği, metafizik konulara doğacak inanç ve benzer enerjiler de tabi ki sizi meleklerle olan yolculuğunuzda destekler. İnanmak ve ego’yu bu işe çok da fazla karıştırmamak çok önemli. Bu boyutta herşeyi analitik ve fiziksel gerçeklerle sorgulamayı seçiyoruz ki bu melek sistemi için geçerli değil. Koşulsuz sevgi için yaratılmış saf enerjili varlıklar olan melekler, kötülüğü, şüpheyi, zaafları bilmiyorlar… Onlar sadece mutlak güç olan Allah’a itaat ediyorlar, bunu unutmayın. Kur’an meleklerden bahsediyor; ilk başka evet onları görmeyeceksiniz ama zamanla varlıklarını kesin olarak bileceksiniz.
Melek çalışmalarına başlarken hep mutlu olmayı seçin. Onlar mutlu ve coşkulu anlarınızda daha çok size yakın duracaklar. Zorlu ve çok çaresiz zamanlarınızda da… Çok umutsuz anlarda bir meleği imgeleyin, ilk başta gerçekten orada olması gerekmez, zamanla bu imgeler sizi başka diyarlara da çekecek… Bir hale düşünün, ışığı görün ve kendinizi bırakın… Geçmişle yaşamak, fazla kin, affedememe sizi bu enerjiye geçiş yaparken durdurur. Başlarken “herkesi olduğu gibi kabul ediyorum ve seviyorum” demelisiniz ve buna gerçekten de inanmalısınız. İçten ve net olun, hazır olunca başlayın, kendinizi kandırmayın. Bağışlamak hafifletir. Bağışlayın ki kendiniz enerji olarak temizleyin ve arının. Gelişmiş veya gelişmeyi gerçekten isteyen biri “kötü” olan hiçbir şeyle alakalı olmaz.
Öfke, kırgınlık, içe atmak, kıskançlık sizi hasta eder. Bu tarz duygular alt enerji boyutlarını seçen kişiler içindir. Yaşamınızda yepyeni ve meleklerle güzelleşecek bir zaman diliminde bu tarz detaylara hiç ihtiyacınız olmayacak. Mutluluk ve saflık sizi takip etmeli. Hep pozitif olun; zamanla benzer enerjiler size gelmeye başlayacak. Bazı kötü dostlarsa kendiliğinden gidecek… Melek enerjisi sağlık anlamında da sizi daha güçlü yapacak. Saçınız, bakışlarınız, duruşunuz, yaydığınız enerji, yürüyüşünüz, ışıltınız, yüzünüz değişecek.
Birine kırgın olduğunuz zaman ya da kızgın, meleklerden mutlaka yardım isteyin ve onunla aranızda oluşturduğunuz “eterik kordon”u onların da yardımı ile kesin, şifalanın. Kızdıkça enerjiyi büyütür ve asıl kendinize zarar verirsiniz. Neye en çok kızarsanız ona en çok bağlanırsınız. Eski kötü aşkınızı ya da sizi anlamayan patronunuzu bırakın evrene gitsin. Bu sizin hayrınıza… İmgeleme, şifa, regresyon, ritüel ve diğer çalışmaları “Başmeleklerle” yapmak çok daha etkili ve özeldir. Kitap boyunca güzel ve etkili çalışmalar sizinle olacak. İnsanın en büyük dostu da düşmanı da kendisi; meleklerle çalıştıkça bunu çok daha net göreceksiniz.

TUĞÇE IŞINSU ile BİREYSEL "TAROT, GEÇMİŞ YAŞAM ŞİFASI-REGRESYON, MELEK TERAPİSİ, KİŞİYE ÖZEL AŞK-PARA TILSIMI" SEANS RANDEVULARI için mesaj atabilirsiniz:         facebook.com/tugce.isinsu, facebook.com/tugceisinsuOFFICIAL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.